Dashboard › Forums › Algemene discussie › Stel jezelf voor › Reply To: Stel jezelf voor
-
Hi allemaal,
Ik ben Tess, 28 jaar, en ik woon in Utrecht. Ik heb scheikunde gestudeerd, de bachelor in Utrecht, en de master in Amsterdam met een focus op energie & duurzaamheid. Na mijn studie ben ik een PhD begonnen in Eindhoven, waarbij ik plasma’s bestudeerde om duurzame kunstmest zonder CO2-uitstoot mee te maken. Als je denkt ‘huh, wat zijn plasma’s’, of je wilt hier meer over weten, check dan dit filmpje waarin ik alles uitleg over mijn onderzoek voor de Universiteit van Nederland: https://youtu.be/tgB04_unr9Q?si=P4ATmRcWqbyKzT1s.
Na 2 jaar van het onderzoeksleven te hebben geproefd, ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet bij me past. Ik wil mijn technische achtergrond en communicatieve en organisatorische talenten graag inzetten om nú duurzame impact te maken! Vandaar dat ik meedoe aan Futureproof Online Groen.
Op dit moment ben ik op zoek naar nieuw werk (tenzij het na Futureproof blijkt dat dit niet meer nodig is omdat ik mijn eigen onderneming ga beginnen natuurlijk 😉 ). Verder ben ik gepassioneerd zeiler en zeilinstructeur, dans ik bachata en salsa, en ben ik regelmatig in de sportschool te vinden.
Als laatste nog een boekentip: ik lees nu Braiding Sweetgrass van Robin Wall Kimmerer, die inheemse en wetenschappelijke inzichten over ecologie combineert in haar prachtige en inspirerende boek.
Groetjes,
Tess