Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Rena

    Beheerder
    8 mei 2022 bij 15:07

    Hoi Allemaal,

    Ik heb super veel zin om samen met @Inger weer 2 programma’s te starten van Futureproof Online.🙌

    Jullie zijn nog niet bekend met mij, maar ik ben sinds 2019 werkzaam voor Starters4Communities, één van de organisaties achter dit Futureproof programma. Ik heb sinds die tijd meerdere impact makers geholpen met hun verdere stappen. Van mensen die echt hun eigen onderneming hebben opgezet tot aan diegene die alle kennis mee hebben genomen in hun huidige duurzame/ sociale job. Ik weet veel over impact planning en hoe je dat uiteindelijk kan meten en verantwoorden. Ik wil me kennis en ervaringen altijd blijven inzetten voor diegene die het nodig heeft, juist ook voor diegene waar deze mogelijkheden niet altijd van vanzelfsprekend zijn. 💪🤩

    Verder ben ik zelf ook ondernemer en ben ik met verschillende projecten bezig. Ik maak tassen van gerecycled textiel en ik ben bezig met het opzetten van een BIO-ART lab waar we wetenschappers en kunstenaar bij elkaar brengen. Denk aan leer van kombucha (theesoort)🍵, of meubels van mycelium (schimmeldraden van paddenstoelen).🍄

    Waarom ik me inzet voor een mooiere wereld? DUH! Dat is gewoon nodig😄

    Ik sta altijd open voor samenwerkingen en word blij van al jullie motivaties. Als jullie een vraag hebben voor me of als ik je ergens mee kan helpen. Stuur dan vooral een berichtje.

    GR