Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Lanting

    Lid
    29 september 2022 bij 18:26

    Hi allemaal,

    Mijn naam is Lanting. Ik ben 26 jaar oud en woon in Rotterdam. Ik werk momenteel als social work coördinator voor een welzijnsorganisatie in Rotterdam en daarnaast heb ik een bijlesorganisatie, waarbij ik bijlessen organiseer voor groepen leerlingen uit de basisschool. Voordat ik met mijn bedrijfje en fulltime werk begonnen ben, heb ik psychologie en onderwijskunde gestudeerd op de Erasmus Universiteit in Rotterdam.

    Begin dit jaar ben ik met het idee gekomen om een soort ´Teachbot´ te creëren. Het zal dan functioneren als een soort van ´digitale leraar´. Momenteel zijn er namelijk grote lerarentekorten en dat zal over de jaren heen alleen maar meer worden, als de voorspellingen kloppen. Om deze reden zou ik graag iets willen ontwikkelen, om dit probleem tegen te gaan. En omdat we tegenwoordig toch alles al aan het digitaliseren zijn, leek dit me een handige oplossing. 🙂

    Ik hou ervan om op een creatieve manier problemen op te lossen en ik hoop dat ik dat ook met deze sessies samen met jullie kan bereiken. Tot snel!