Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Gideon

    Lid
    9 oktober 2023 bij 22:38

    Hoi allemaal!

    Mijn naam is Gideon en ik woon nu zo een 20 jaar in Almere. Ik heb onder andere een studie gevolgd als Media vormgever en een opleiding binnen het ondernemerschap.

    In mijn vrije tijd heb ik mij verdiept in de archetypes van Carl Jung en brandpsychologie.

    Verder heb ik als vrijwilliger verschillende rollen gehad binnen diverse jongerenorganisaties, zoals: de studentenraad van MBO Flevoland, de Jongerenraad Almere, Young Movement, BVjong, Stichting JAMES, Stichting YALC en WE4US. Bij drie organisaties ben ik nog steeds actief betrokken.

    Vanuit deze organisaties en bepaalde ervaringen is er een ‘nieuw’ idee ontstaan, en ik zie Future Proof dan ook als een mooie ontdekkingsreis om dit idee verder te onderzoeken.

    Tijdens mijn eigen reis binnen de ondernemerswereld kwam en kom ik nog steeds alle aspecten van mijn eigen persoonlijkheid tegen. Denk hierbij aan sterke punten, maar ook aan veel diepgewortelde angsten en frustraties die ik wil overwinnen.