Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Jip

    Lid
    12 januari 2024 bij 14:50

    Hoi lieve allemaal!

    Mijn naam is Jip en ik zal deelnemen aan de Innovatie Track van het voorjaar 2023 van Futureproof. Even iets over mij: ik ben 26 winters jong en woon met twee hele gezellige huisgenoten en een kat in het leuke Utrecht. Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in Brabant, maar ben voor de Master Sustainable Business and Innovation naar Utrecht verhuisd. Mede daar is mijn passie voor duurzaamheid begonnen. Inmiddels heb ik deze afgerond en ben ik begonnen aan mijn volwassen werkleven. Vanaf februari begin ik aan een nieuwe baan als junior projectmanager bij Natuurmonumenten.

    In mijn vrije tijd ben ik graag actief, zowel binnen als buiten. Ik vind het geweldig om nieuwe plekken te ontdekken en op avontuur te gaan, zoals tijdens mijn solo reis van 5 maanden door Zuid-Amerika. Maar je kunt me ook vinden op de bank met een goed boek. Ik omring me graag met vrienden en familie en ben altijd in voor (Brabantse) gezelligheid!

    Ik vind het ontzettend leuk om mee te kunnen doen met Innovatie Track van het voorjaar 2023 van Futureproof en kijk ernaar uit om nieuwe ‘like-minded’ impactmakers te ontmoeten. Ik wil mezelf graag verder ontwikkelen zodat we samen een ‘impact’ kunnen maken en bewegen naar een duurzamere samenleving. Het lijkt me fantastisch om op een dag mijn eigen impactvolle onderneming te hebben, maar voor nu wil ik me graag oriënteren en ontwikkelen door een al bestaande impactvolle onderneming te helpen.

    Als er iemand vragen heeft of gezellig wil kletsen, neem dan zeker contact op 😊.

    Podcast tip: “Duurzaam ho dan?!”