Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Margaret

    Lid
    16 januari 2024 bij 22:49

    Hoi allemaal,

    Laat ik mij ook even voorstellen. Ik ben Margaret Massop, sociaal ondernemer. Eigenaar van Webmastery: wij nemen de kantoorbaan op de schop. Sinds 2012 vooral voor mensen die door een aandoening niet (meer) op kantoor kunnen werken of er in ieder geval niet tot hun recht komen. Bij Webmastery werken ze vanuit huis met flexibele uren aan de social media voor goede doelen en social enterprises. Inmiddels ca 25 mensen in dienst, waarvan ca 20 met aandoening.

    Bij Futureproof heb ik me aangemeld met een nieuw project. Ik wil tiny houses geschikt maken voor thuiswerkers om vanuit te wonen en werken. Ik voorzie meer impact als ik werkgevers als klant kan krijgen, die op deze manier medewerkers die voorkeur hebben voor een prikkelarme omgeving meer maatwerk kunnen bieden. Dit draagt dan bij aan de woningnood. En door de tiny houses te bouwen op (oude) boerderijen ook nog aan het stikstofprobleem.

    Nog wat over mezelf: ik woon en werk in het buitengebied van Den Bosch, met man, honden en kat. Ooit tv-journalistiek gestudeerd, maar al 15 jaar ondernemer in de online communicatie.

    Ik verheug me om met jullie te sparren!

    Groeten,
    Margaret