Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Jamal-Eddine

    Lid
    18 januari 2024 bij 12:23

    Hallo iedereen,

    Mijn naam is Jamal-Eddine, 28 jaar woonachtig in Nieuwerkerk aan den IJssel (dorpje naast Gouda). Sociaal ondernemerschap heeft mij altijd aangesproken, daarnaast vind ik de ontwikkeling van de mens mega interessant. Ik zie tot op heden nog steeds te veel talentvolle mensen (met labels) die niet goed uit de verf komen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat een groot aantal van die mensen dat eigenlijk heel goed kunnen komen. Gedurende deze weken focus ik me op de SDG’s armoede, geen honger, gezondheid en welzijn én kennis (kwaliteitsonderwijs). De aanpak vanuit een werkgever mag en kan meer gericht zijn op meerdere facetten dan alleen werken, in plaats van allerlei losse instanties kan het ook anders. Want ‘anders’ werkt. Armoede heerst het meest onder mensen met een migratieachtergrond, dus wil ik bij de grootste groep beginnen. Hun succes is ons succes, als individu, bedrijf/organisatie, economie en als (Neder)land.

    Stuur me vooral een bericht om te connecten en samen te werken 😃

    Ma’Salama aka peace!

    Jamal