Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Kim

    Lid
    24 januari 2024 bij 09:18

    Hi allemaal,

    Ik ben Kim, 27 jaar en woon in Amsterdam. Ik ben altijd al veel bezig geweest met lekker eten en koken, maar mijn passie voor goed en duurzaam eten is pas echt ontstaan toen ik vanwege gezondheidsklachten meer onderzoek ging doen naar voeding. Ik kwam erachter hoe belangrijk goed eten is en dat dit nog veel beter kan. Op dit moment ben ik actief bezig met dit onderwerp door middel van mijn eigen onlinekanaal, waar ik als hobby zelfgemaakte voedzame vegan gerechten en recepten deel. Ik vind dat duurzaam en gezond eten voor iedereen beschikbaar moet zijn.

    Verder ben ik naast werk als business analist bij Capgemini betrokken bij een aantal duurzaamheidsinitiatieven binnen retail. Zo ben ik voor Capgemini bezig met een blog aan schrijven over de ketenverantwoordelijkheid in de retailsector en ben ik aan het onderzoeken hoe we bedrijven kunnen helpen bij het maken van product passports.

    Mijn vrije tijd besteed ik graag aan sporten (yoga, hardlopen, pilates, rocycle etc.), reizen, koken, in de natuur en met familie en vrienden.

    Ik kijk heel erg uit naar dit avontuur en wil me graag verder inzetten om duurzame en gezonde voeding voor iedereen mogelijk te maken!

    Groetjes,

    Kim