Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

• Julie

Lid
    4 november 2024 bij 15:38

Halloooooo allemaal!

Ik weet niet of jullie je al hebben voorgesteld, maar ik ben Julie! 28 jaar en ik woon in Breda. Ik kom oorspronkelijk uit Maastricht, maar breda heeft al 10 jaar mijn hartje veroverd.

Ik heb de bachelor Communicatie Multimedia Design afgerond 3 jaar geleden en ik heb nu een eigen bedrijf waarmee ik workshops geef (robots bouwen, situatie communicatie, social design sessies) en ik ben manager bij een horeca bedrijf.

Mijn grote droom is om mijn eigen lunchroom/workshop plekkie te beginnen en hier ben ik sinds een paar maanden mee begonnen (bedrijfsplan, onderzoek, naam bedenken, inspiratie borden maken enz.).

Toen ik future proof tegen kwam dacht ik meteen, toffff en dit past zo goed bij mijn begin fase voor een nieuw bedrijf. Want ik vind samen werken aan een toekomst waarin we er samen voorzorgen dat alles wat liever, duurzamer en eerlijker word heel belangrijk. Hier ga ik me dus ook op focussen tijdens dit traject!

Tot dinsdag!! ✨✨✨✨✨✨