Dashboard ’ Forums ’ Algemene discussie ’ Stel jezelf voor ’ Reageren op: Stel jezelf voor
-
Ha allemaal!
Ik ben Mathilde, 24 jaar en wonend in Zuid-Holland Zuid en ik doe mee aan de Start-up Track van November ‘24 om te werken aan mijn idee.
Naar aanleiding van mijn eigen ervaring wil ik een platform ontwikkelen voor studenten Voeding (en Diëtetiek). Er is bijna geen mogelijkheid tot community en gevoel van gemeenschap tijdens de studie en ook is er bijna geen oefenmateriaal of andere studieondersteuning, waardoor velen de studie verlaten of als erg pittig ervaren en in de locatie in Den Haag studeert maar 27% af. Dat moet anders vind ik.
Middels Futureproof hoop ik beter inzicht te krijgen in de doelgroep en te bepalen waar ik het eerste een oplossing voor bedenk. Ik heb grootste plannen en starten vind ik het lastigst.
We zitten nu in week 3 en het heeft me al heel erg geholpen. Het dient echt als een steuntje in de rug en ik vind het heel fijn om mijn idee te delen met gelijkgestemden om zo verdere stappen te zeggen.
Ik heb altijd beschikbaar voor een babbeltje om te sparren over onze ideeën,
Groetjes!
Oh en een leuke uitsmijter:
Be the change you want to see in the world