Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reply To: Stel jezelf voor

• Danou

Member
    27 februari 2025 at 18:29

Hi, ik ben Danou (28) en woon samen met mijn lieve hondje Aiko in Haarlem. Sommige mensen noemen me ook wel Lotus – een naam die voor mij symbool staat voor groei, kracht en bloei.

Met Shine Bright Like You wil ik retraites en (trainings)reizen aanbieden, die jongvolwassenen helpen om in hun eigen kracht te staan en een leven vol zingeving te creëren. In het huidige onderwijssysteem mis ik aandacht voor essentiële levensvaardigheden, zoals: zelfkennis, zelfzorg en zelfliefde. Ik geloof dat iedereen het potentieel heeft om vanuit verbinding met zichzelf een vervuld en betekenisvol leven te leiden en ik wil graag bijdragen aan die positieve beweging.

Tijdens Futureproof zet ik de eerste stappen om deze droom werkelijkheid te maken. Ik wil een solide basis leggen met een uitgewerkt draaiboek, waardevolle pilot en me laten inspireren door een krachtig netwerk van gelijkgestemden.

Ik kijk er enorm naar uit om te groeien, te creëren en samen impact te maken. Want als één steen het water van richting kan doen veranderen, stel je dan eens voor wat we samen kunnen doen!

Lieve groetjes ❤