Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Andrea

    Beheerder
    1 oktober 2021 bij 11:19

    Hey all!

    Ook ik heb ontzettend veel zin in het Futureproof Online Programma. Zelf ben ik één van de coördinatoren van het Futureproof Online programma (waarschijnlijk heb je wel wat mailtjes of appjes van mij voorbij zien komen de laatste tijd ;)), maar mijn programma, nog een Startup Track, begint donderdag 18 november. Futureproof geeft mij de kans om natuurlijk met jullie het programma aan te gaan en samen tot een mooi resultaat te komen maar ook voor mij om weer van jullie te leren en nieuwe ideeën te horen.

    Ik ben helemaal into duurzaamheid, impact ondernemen, maatschappelijke vraagstukken etc. De mensen en communities die met deze onderwerpen bezig zijn, vind ik mega interessant. Vaak vliegen ze uitdagingen vanuit een andere hoek aan; innovatief, met oog voor de ander en niet alleen voor financieel gewin.

    Naast Futureproof heb ik mijn eigen onderneming, samen met mijn collega Kim, genaamd De Invallers. Wij helpen impact ondernemers veelal met de business en commerciële kant van hun onderneming. Van sales, business development tot coaching. We hebben al bij vele toffe ondernemingen ‘in de keuken’ mogen kijken.

    Heb je vragen voor mij of wat dan ook, voel je vrij om mij een berichtje te sturen!

    Hopelijk tot spreeks!

    – Andrea