Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Matthijs

    Lid
    4 oktober 2021 bij 18:05

    Hoi allemaal!

    Ik ben Matthijs en ik heb psychologie gestudeerd in Amsterdam waar ik nog steeds woon. Na mijn bachelor ben
    ik begonnen met een master, maar al snel had ik het gevoel dat dit niet was wat ik wilde en dat ik dus
    uiteindelijk niks met mijn master diploma zou doen. Zonde! Daarom besloot ik ermee te stoppen, maarja wat
    ga ik dan wel doen?

    Gelukkig werkte ik al als huisartschauffeur op de huisartsenposten van Amsterdam, hierbij breng ik huisartsen
    naar patiënten in een ambulance auto en assisteer de arts. Al is dit niet wat ik mijn hele leven wil doen, het
    geeft een steady inkomen voor nu en het sluit wel aan bij wat ik belangrijk vind voor wat ik in de toekomst
    wil doen, namelijk iets behulpzaams/nuttigs voor andere mensen die het nodig hebben.

    Dit zie ik in brede zin, dus niet alleen mensen op een directe manier helpen, zoals bv. medisch of eenzaamheid
    tegengaan bij ouderen. Maar ook door verspilling en vervuiling te verminderen voor mensen in de toekomst. Hier
    komt futureproof om de hoek kijken, het lijkt mij een perfect programma om te leren hoe ik dit kan realiseren.
    Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om te starten!

    Verder rijd ik motor, heb ik een lieve kat, Mara, en is creativiteit voor mij erg belangrijk, ik heb op het
    conservatorium gezeten en ben ook veel bezig met foto en video, waar ik ook graag gebruik van wil maken waar
    mogelijk.

    Ik kijk ernaar uit jullie allemaal te ontmoeten, zie jullie dinsdag!

    Matthijs