Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Lisa

    Lid
    4 oktober 2021 bij 18:48

    Goedenavond allemaal,

    Leuk om zo over jullie allen te lezen en al een beetje een inkijk te krijgen in elkaars achtergrond en idealen. Mijn naam is Lisa en ik woon momenteel in Barcelona (al ben ik op dit moment even in Nederland ivm een bruiloft).

    Ik werk in sales en vind de commerciële wereld ook leuk aangezien het snel gaat en redelijk ´straight to the point´ is. Máár mijn grote droom is om de wereld mooier te maken, anderen te helpen die minder bevoorrecht zijn. Het leukste vind ik zelf om dat ´hands on´ te doen (zo heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Athene of de projecten van JINC).

    Deze twee werelden zijn niet super vanzelfsprekend samen en daar struggle ik nog wel eens mee. Voornamelijk omdat ik denk dat er voor de nonprofit wereld veel winst te behalen is uit de commerciële wereld. En ik ze dus eigenlijk wel samen wil brengen.

    Mijn ´lange termijn droom´ is wat moois/goeds toevoegen aan de wereld zodat anderen kunnen groeien. Maar hoe en wat, daar zou ik graag handvatten voor willen. Vandaar dat ik super enthousiast werd toen ik dit voorbij zag komen. En graag met jullie dit avontuur aan ga.

    Fijne avond allemaal en tot morgen!

    Groeten Lisa