Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Aislinn

    Lid
    4 oktober 2021 bij 20:17

    Hello iederen, leuk om jullie te ontmoeten.

    Ik ben Aislinn. Ik ben 26 jaar oud en ik ben half Iers en half Spaans, maar ik ben geboren en getogen in Spanje, op het mooie Gran Canaria om precies te zijn.

    Mijn vriend is nederlands, daarom woon ik al 2 jaar hier. Ik woon heel graag in nederland en meer sinds we zijn onlangs verhuisd naar amsterdam. Ik denk dat mijn nederlands best goed is voor deze korte tijd, maar het is nog steeds op een conversatieniveau. Een groot deel van waarom ik dit cursus wil doen is om beter te worden in het schrijven en lezen van “zakelijk” nederlands. Ik zou hier graag een baan in de sociale sector in die land willen vinden.

    Ik heb bedrijfskunde, ondernemerschap en recht gestudeerd. Voor mijn scriptie heb ik een lokale non-profitorganisatie gekozen als onderwerp van mijn onderzoek. Mijn interesse ervoor was zo groot dat ik meteen ja zei toen ik de optie kreeg om voor hen te werken. Ondanks dat ik hierheen ben verhuisd, werk ik nog steeds op afstand als fondsenwerver en projectmanager, as well as allround administratief medewerkster, en ik ben lid van de raad van bestuur. De organisatie heet Barrios Orquestados en we werken met kinderen en hun families om sociale inclusie te creëren met behulp van muziek. Daarom, ligt deze organizatie nauw aan mj hart.

    Ik ben enthousiast om andere mensen te ontmoeten met dezelfde interesses en passies als ik en om langdurige connecties te maken. Ik ben enorm gemotiveerd om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en nieuwe concepten te leren. Ik kijk uit naar alle uitdagingen die we gaan krijgen met Futureproof.

    Groetjes, Aislinn.