Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Sophie

    Lid
    6 oktober 2021 bij 14:37

    Hoi allemaal!

    Ik ben Sophie, 25 jaar oud en woon in Wageningen. Ik ga vaak naar de film (Cineville pas is echt een aanrader!), hardlopen door de uiterwaarde of naar het cafe met vrienden. Verder wil ik meer boeken lezen en leren fermenteren (ik ben begonnen met ingemaakte citroen).

    Ik ben net afgestudeerd van de masters Levensmiddelentechnologie en Voeding & Gezondheid in Wageningen. Nu ben ik op zoek naar een baan en daar ben ik nogal kieskeurig in. Ik wil namelijk dat het toegevoegde waarde heeft en de wereld een beetje beter/duurzamer maakt (bijvoorbeeld door plantaardige alternatieven te ontwikkelen of producten te maken van reststromen).

    Ik hoorde via via over Futureproof online en was gelukkig net op tijd om nog mee te doen (daarom ook<font face=”inherit”> dit late bericht). Ik hoop dat ik tijdens het programma </font>geïnspireerd<font face=”inherit”> en uitgedaagd wordt, meer leer over sociaal </font>ondernemerschap<font face=”inherit”> en straks beter weet wat voor werk bij mij zou passen. </font>

    Tot morgen!