Dashboard Forums Algemene discussie Stel jezelf voor Reageren op: Stel jezelf voor

  • Cecile

    Lid
    7 oktober 2021 bij 13:43

    Hoi allemaal!

    Ik kijk er enorm naar uit om aan deze track in te duiken! Een korte introductie van mezelf: Ik ben Cecile, 21 jaar, half-Nederlands half-Peruaans. Ik studeer momenteel Liberal Arts & Sciences in Utrecht. Dit is een brede universitaire opleiding, waarbinnen ik voor de richting Duurzame Ontwikkeling heb gekozen. Hoewel het thema van deze hoofdrichting mij nauw aan het hart ligt, merk ik dat ik – binnen de kaders van de universiteit – veel mis. Ten eerste merk ik dat de natuurwetenschappelijke insteek van mijn studie niet bij mij past (té droog, té objectivistisch). Daarnaast mis ik de praktische, operationele kant van duurzame ontwikkeling erg mis binnen mijn studie. Ik hoop dit laatste meer leer te ontdekken gedurende het FutureProof programma!

    Oh, en mijn tip: een beetje willekeurig misschien, maar de film Nomadland! Hij draaide een tijd geleden in de filmhuizen, en gaat over een vrouw die na het overlijden van haar man besluit om het Amerikaanse westen te ontdekken als een moderne nomade! Het is een hele mooie film, met schitterende beelden en muziek!